1. Αρχική
  2. /
  3. Απόψεις Εκδόσεων Γη
  4. /
  5. Μια Άποψη: Σχετικά Με Την Μονογαμία Και Την Πολυγαμία (Στέλιος Βερναδάκης)

Μια Άποψη: Σχετικά Με Την Μονογαμία Και Την Πολυγαμία (Στέλιος Βερναδάκης)

0
288

Άποψη Των Εκδόσεων Γη: Σχετικά Με Την Μονογαμία Και Την Πολυγαμία.

 

Μονογαμία ή Πολυγαμία εν γένει;

Η απάντηση του ερωτήματος κατά τη γνώμη μας βρίσκεται κοντά στο να αποφασίσει κανείς, τι είναι ο έρωτας στη ζωή του και τι το σεξ δίχως έρωτα.

Φανερά ο ερωτευμένος άνθρωπος επιθυμεί την μονογαμία, ενώ ο απλά σεξουαλικά ενεργός δίχως έρωτα, την πολυγαμία.

Ο κύριος λόγος που φαίνεται να συμβαίνουν αυτά, είναι επειδή μόνο ο ερωτευμένος άνθρωπος, είναι πλήρως ικανοποιημένος με τη μοναδικότητα του/της συντρόφου του.

Συνάμα κι επειδή κατά κανόνα ζηλεύει όταν εκείνος/η έχει μάτια και για άλλην/ον, οπότε επιλέγει τουλάχιστον να μην κάνει ότι δεν θα ήθελε να της/του κάνουν, αν είναι στη φιλοσοφία της/του.

Τουλάχιστον για το αντρικό φύλο, γιατί για αυτό ξέρω με βεβαιότητα περισσότερα, όμως φαντάζομαι ότι έτσι συμβαίνει και με το γυναικείο, θα επιθυμούσε ενίοτε να κάνει κάτι ή έστω έχει στιγμιαία φανταστεί, αλλά για να μην χαλάσει αυτή η ομορφιά που νιώθει μέσα του με τη σύντροφό του, προτιμάει χιλιάδες φορές, ακόμη κι αν δημιουργηθούν οι συνθήκες που το επιτρέπουν, να μην κάνει κάτι σε καμία περίπτωση.

Το να μην κάνει ότι δεν θα ήθελε να του κάνουν όμως συμβαίνει γενικά, δηλαδή συμβαίνει και με τους ανθρώπους που είναι ερωτευμένοι και με εκείνους που δεν είναι, είναι όπως γράψαμε εμμέσως προηγουμένως, θέμα φιλοσοφίας.

Ο απλά ενεργός σεξουαλικά άνθρωπος δίχως έρωτα, επιθυμεί σφόδρα επειδή είναι στη φύση του, ίσως όμως όχι περισσότερο το σεξ -στη φύση του- από τον έρωτα και, αν πληρούνται και οι άλλες προϋποθέσεις του, κάνει· αφού αυτό που ήδη νιώθει δεν είναι κάτι το μοναδικό και ανεπανάληπτο, ώστε να έχει την πλήρη προτεραιότητά του, συχνά ούτε καν την προτεραιότητά του γενικώς.

 

Επανερχόμενοι στο ερώτημα του τι είναι ο έρωτας στη ζωή μας και τι το σεξ δίχως έρωτα, να απαντήσουμε για τον έρωτα με ερωτήσεις.

Είναι η κορυφαία περίοδος στη ζωή ενός ανθρώπου ή γενικά η κορυφαία των κάτωθι άλλων ερωτημάτων;

Κορυφαία Στιγμή; Κορυφαία Πράξη; Κορυφαία Ομορφιά; Κορυφαία Έκφραση; Κορυφαία Ανάγκη; Κορυφαία Δημιουργία; Κορυφαία Ηδονή; Κορυφαία Ελευθερία; Κορυφαία Μορφή Αγάπης; Κορυφαία Αιτία Για Ζωή; Κορυφαία Αιτία Συνύπαρξης Των Οντοτήτων; Κορυφαία Αιτία Οποιασδήποτε Σχέσης Των Οντοτήτων;

Ακόμη είναι;

Η Γενέθλιος Αιτία του Σύμπαντος Κόσμου;

Ο Ανίκητος στον Πόλεμο -σύμφωνα με τον αρχαίο Σοφό Σοφοκλή- για Θεούς, Θεές και Ανθρώπους;

Ο Ανίκητος στον Πόλεμο ακόμη και για Ζώα, Φυτά και Χημικά Στοιχεία του Σύμπαντος;

Ή και το Κορυφαίο -Όταν Γίνεται Μέσα σε Αυτό το Συναίσθημα- Οτιδήποτε Άλλο μπορεί να Φανταστεί κανείς Σχετικά;

Τα ερωτήματα αυτά ας απαντηθούν από τον καθένα προσωπικά.

 

Ενώ για το σεξ δίχως έρωτα να πούμε ότι είναι μάλλον κυρίαρχα μόνο ηδονή, κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό στη ζωή των ανθρώπων, που όμως χρειάζεται η συνεχής αναζήτησή της ίσως και απόλυτα στη ζωή τους, όταν στην ουσία τους οι ίδιοι οι άνθρωποι, δεν είναι ερωτευμένοι.

Κι αυτό γιατί για να είναι αυτάρκης ένας άνθρωπος από ηδονή και όχι ακόρεστος, ειδικά αν είναι και συνειδητοποιημένα ηδονικός στη φιλοσοφία του άνθρωπος, η μόνη αναγκαία και ικανή προϋπόθεση είναι το να ηδονίζεται με κάτι που είναι ερωτευμένος.

 

Χρειάζεται δηλαδή να είναι ερωτευμένος έστω με τον ήλιο, τη σελήνη, τον άνεμο, τα δέντρα, ή ίσως γενικά την οποιαδήποτε έμβια ή και άβια ύλη, ή ίσως και ολόκληρο το φυσικό και δομημένο περιβάλλον της Γης, που στο δομημένο περιβάλλον συμπεριλαμβάνονται τα φιλοσοφικά, τα πολιτιστικά και τα αρχιτεκτονικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας.

Ή έστω να είναι ερωτευμένος με αυτό που ασχολείται, για να του δίνει εκείνο και αρκετή ευχαρίστηση.

 

Η Ύψιστη όμως αίσθηση και μορφή του έρωτα, είναι εκείνη που αποκτάει μία/ένας γυναίκα/άντρας με τον/την ετερόφυλο/η σύντροφό της/ου και βέβαια, ολόκληρη η άποψη αποτελεί απλά μια κατά τη γνώμη μου ανάλυση των πραγμάτων που συμβαίνουν στον κόσμο μας.

Οι άνθρωποι για να κάνουν αυτά που θέλουν σε ένα τόσο αρχέγονο κομμάτι της ζωής τους, δεν νομίζω ότι λαμβάνουν υπόψη τους όλα αυτά που αναφέρουμε, ή ότι θα πρέπει να τα λαμβάνουν· αλλά πως λαμβάνουν μόνο όλα όσα νιώθουν.

Ακόμη περισσότερο αν λάμβαναν σοβαρά υπόψη τους, τις αναλύσεις οποιουδήποτε άλλου ανθρώπου σε αυτόν τον τομέα, εκτός του εαυτού τους, μόνο να μπερδευόντουσαν θα μπορούσαν.

 

Στέλιος Βερναδάκης

 

Η Θέα Προς Τα Ανατολικά Από Ένα Σημείο του Υμηττού

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

19 − five =